Monday, June 27, 2011

Bersama Teman Teman di Road Tour Kecergasan Johor 18hb Jun 2011

Hujan emas di negeri orang, hujan batu di negeri sendiri. Negeri Johor tetap di hati. Saye dilahirkan dan dibesarkan di Johor. Berdebar hati saye semase saye menjelajah bersama Road Tour Kecergasan ke negeri kelahiran saye ini. Bermacam macam yang bermain di fikiran saye. Masihkah orang Johor ingat saye? Sudikah mereka menerima saye? Ada ke orang akan datang ke bengkel saye ini?


Ternyata debaran saye meleset bilemana bekas murid saye, Asheda telah memberi keyakinan kepada saye. Ibarat mengatakan kepada saye 'with open arms'. Alhamdulilahh.... orang Johor masih ingat saye!! (Asheda dengan pose istimewa semase melakukan regangan akhir)




kawan kawan baru dan lama telah sudi bersama sama support program saye ini, alhamdulilahhh sekali lagi. Saye amat terharu melihat Fizah dan Nurul yang datang jauh dari Kluang semata semata untuk bertemu saye. Untuk pengetahuan semua, saye pertama kali mengajar Fizah (berbaju pink) dan Nurul (tidak ada dalam gambar) semase Fiza mengandungkan anaknye yang ketiga. Anak nye sekarang sudah berumur 15 tahun! Oh my... how time flies..



Saye menjemput bekas murid saye Aliez Jazam untuk melakukan 'Latin Fusion' sebagai Grand Finale. Thank you Aliez for your support



Aliez did a tremendously good job! Im really proud of her. She never gave up hope and always put on a good effort everytime when given a task to do a presentation




dari kiri : Fizah Dr Razak, yours truly and Aliez Jazam



The iron ladies behind Road Tour Kecergasan Johor : Maizatul and Asheda



quote ' sifu penat, duduk je yea' unquote ahaks....




Terima kasih saye ucapkan kepada Asheda kerana sudi membantu menjayakan Road Tour Kecergasan Johor ini



Aliez pun ade peminat nye tersendiri


You guys rock laaaa... (diorang ni sporting giler, bestnyee...)



haaaaa.....this is the best part of the day. Wawa, Aishah and Redza took us to a big makan. Mak aiihhh.... sedap betul makan seafood kat tempat ni. Sesape pergi Johor kene pegang Wawa sebab dia tau aje dimane tempat makan yang sedap.


All in all... i had a great time at my kampung, ape tak nye.... dah puas workout pergi makan pulak..

Thank you all for the treat and rase terharu dapat berjumpe kawan kawan lame dan sangat gembira dapat berjumpe semua. Penat yang sangat berbaloi.

2 comments:

  1. aslkm puan,
    saya sgt enjoy dgn program ni.best gile lah...heheee...tq sbb tunjok ajar kami....

    ReplyDelete
  2. wslm aza,

    alhamdulilahhh awak enjoy dan yang paling penting ape yang saye cube sampaikan awak dapat terima dengan baik. memang best peserta di johor, semua happening dan memudahkan keje saye. Insyallah kite jumpe nanti lagi yea untuk siri ke2 dengan teknik mengajar & koreografi. awak bole contact asheda atau direct pada maizatul.
    terima kasih aza... :)

    ReplyDelete