Tuesday, May 19, 2009

Kursus Kesihatan & Kecergasan Kem Pengajian Tinggi

amin....sekian kali perkhidmatan saya masih diperlukan di Kementerian ini. Pada malam pertama, mereka agak malu malu, lalu saya mengajak mereka belajar mengira musik sebagai ice breaking session saya. Ternyata saya berjaya,mereka terus bermesra sesama sendiri dan responsive terhadap saya.
Mereka kelihatan teruja dan ceria bila saya ajak mereka bertepuk, mengerakkan badan sambil mendengar musik walaupon mereka agak letih kerana baharu sampai ke Hotel Selesa, Port Dickson dari destinasi yang berbeza di seluruh negara







Pada hari kedua, saya ajak mereka recap apa yang mereka belajar malam sebelumnya dan kemudian mengajar mereka gerakan asas

Yang kanan berbaju putih tu tok ketua
amboii....ayu nya posing abang ni, senyum sipu lagi....


tak tau la nak cakap, pesen ape pulak ni...

bukannya dia practise buat gerak, dia dok gelakkan kawan kawan dia.

kakak kakak dan abang abang dari Kementerian Pengajian Tinggi begitu bersungguh sungguh sekali membuat gerakan

bergambar beramai ramai di tepi pantai setelah lelah bermain games, hari terakhir saya bersama mereka sebelum saya naik belon ke Sibu besok harinya


sempat saye berborak dengan penghuluwati kat tepi pantai


dia orang pergi bermain beach volley ball hingga ke petang


sesaje amek gambar sunset, indah sungguh alam maya...

1 comment:

  1. salam,
    aunty anim (haha, aunty),
    bagus la k.anim, slalu ada pgrm. pastu rajin update blog. boleh jadi contoh terbaik ni. sori la k.anim, aritu tak dapat pegi majlis k.anim aritu. time tu saya ada pgrm kat janda baik.

    papehal pon, moga k.anim sukses slalu.

    salam...

    ReplyDelete