Friday, January 20, 2012

Kursus Asas Instruktor Senamrobik 2012 - Universiti Pahang Malaysia

Kursus Asas Instruktor Senamrobik 2012
Akan di adakan pada 1hb - 4hb Februari 2012
Di Kompleks Sukan UMP, Gambang, Pahang
Penyertaan RM150. Makan ditanggung oleh Urusetia Kursus..
Berminat Sila Hubungi Nor Adzizi Najiruddin 012-9576930

4 comments:

  1. Salam sejahtera Pn. Sharifah. Saya mencadangkan Pn. mengadakan bengkel kecergasan di Bintulu, Sarawak. Saya bersama rakan2 yang lain amat berminat untuk mengikut kursus berkenaan. Pn.Cuba pertimbangkan dan hubungi saya di email mariada76@gmail.com atau Pn bole memberi contact person yang bole memberi more information about the course. Your attention is much highly appreciated.

    ReplyDelete
  2. Salam sejahtera Pn. Sharifah. Saya Maria dari Bintulu Sarawak. On behalf of my friends dari salah sebuah aerobic centre di bintulu, saya ingin mencadangkan agar Pn. dapat mengadakan kursus asas instructor aerobic se-elok2 Nya di Bintulu memandangkan Pn. pernah mengadakan kursus berkenan di Kuching atau Miri sebelum ini. Kami amat mengharapkan sokongan dari pihak puan. For more information please contact me at email mariada76@gmail.com or please give me the contact number your side for my reference.

    ReplyDelete
    Replies
    1. thank you Maria for your suggestion. Honestly, i would love to come to Bintulu again. Saya pernah adakan kursus Kesihatan dan Gaya Hidup Sihat di Jabatan Hasil Dalam Negeri di Bintulu. I would appreciate if you could call me at 012 330 5716 and perhaps we can discuss on this matter yea.

      Delete
  3. saya juga mengalu-alukan kehadiran Puan ke Bintulu. Kalau nak gunakan kemudahan yang ada dalam kawalan saya juga adalah sangat dialu-alukan. harap boleh membantu kami juga untuk membudayakan gaya hidup sihat dalam keadaan yang santai kepada para pelajar kami nanti. harap Pn Mariada atau Pn Sharifah bole bagi respond via email saya. azman@ikmbintulu.edu.my

    ReplyDelete