Monday, August 3, 2009

SenamSihat TV2 bersama Nadia Mustafar

Pagi ini kami mulakan pengambaran agak lewat iaitu lebih kurang pada pukul 11am, di Taman Tasik Permaisuri. Terus terang saya katakan, ini la pertama kali saya pergi ke Taman Tasik ini dan saya agak terkejut sebab ramai orang bersenam pagi hingga ke tengahari di Taman Tasik ini. Mungkin kerana cuaca yang redup atau suasana ditasik ini sendiri yang begitu nyaman. Sayang sekali, walaupun tasik ini dijaga dengan baik saya dapati banyak sampah sarap didalam tasik, sangat menyakitkan pemandangan. Saya percaya pihak DBKL sedaya upaya menjaga (berdasarkan kepada tong tong sampah yg ade diserata tempat) akan tetapi sikap kita sendiri yang tidak pandai menilai erti kebersihan.
Nadia Mustafar, yg bukan saje mempunyai natural beauty, dia juga mempunyai personaliti yg amat baik.


Ibu kepada dua orang anak dan pandai membahagi masa kerja dan keluarga

berdiri : Fathin yg comel (PM), duduk dari kiri Dilla (direktor), Nadia Cantek dan yours truly, bergambar sebelum berpisah. Pengambaran terakhir pada musim ini.

Terima kasih saya ucapkan kepada abang2 kameraman, yg begitu gigih bekerja

No comments:

Post a Comment