Sunday, February 22, 2009

Those were the days

Pertama kali saya berjumpa dengan Michelle Dean. Saya pon tak ingat dimana. Dia masih kanak kanak ribena masa tu tapi dah hebat dibidang kecergasan. She started very young.

Pertama kali saya di Fitness Convention di Singapura pada tahun 1993 bersama 'guru' yg betul betul saya minati cara penyampaian dia. Dia sekarang dah bersara gara2 muscle tear di peha. Name mamat ni Anton Scott. Sayang... dah bersara sebab dia memang hebat.

Maaf, saya pon dah tak ingat siapa mamat koboi ni. Kalau tak silap dia mengajar aerobics guna lagu country, tapi didnt take off, mungkin tak ramai yg meminati country songs di sini.

Bersama peserta dr Thailand semasa saya pergi kursus Nike di Bangkok pada pertengahan 90 an. Cuma 3 orang sahaja peserta dari Malaysia. Saya bersama kawan2 yang sekarang kedua dua nya dah jadi YB. Saya sahaja yg maseh mengajar, dulu kini dan selama nye....

Kali ke4 jumpa Michelle Dean di Kuala Lumpur, mase ni dok blaja hip hop, naik fening dibuat nye si kenit ni pusing pusing dengan gaya dia. Malam tu saya siap lepak dengan dia di Legend, berbincang mengenai fitness industry and sempat mintak tips lagi dengan dia. Orang nya kecik aje tapi bile bercakap, tak mau berhenti.. eheh biasela... instructors..termasuk yours truly.. ahaks








No comments:

Post a Comment