Thursday, October 27, 2011

Kursus Kepimpinan Dan Cemerlang Pegawai Kanan - Jabatan Pertanian Malaysia

Setelah berbincang secara tidak formal dengan pegawai yang bertanggung jawab, alhamdulilah saya telah diundang untuk turut serta di kursus yang diadakan di Thistle Hotel, Port Dickson




Pegawai pegawai yang terlibat terdiri daripada Pengarah Pengarah Negeri yang dijemput khas dari tiap negeri di Semenanjung Malaysia.


Kursus ini juga melibatkan Datuk Kasmuri yang didatangkan khas untuk sesi kepimpinan



Tampak menawan, cemerlang dan terbilang semase memakai baju koperat


yours truly sempat posing di balconi bilik



Pengarah pengarah wanita yang score tinggi dalam penilaian bersama Dato Kasmuri - hebat mereka ini



bersama saya dalam slot perbincangan mengenai gaya hidup sihat




dah mula bergerak bersama Saiful di slot Senam Seni 1 Malaysia


Sesi bersenam dengan aturan yang betul



perbincangan bersama saya dalam Prinsip Asas Senaman




menawan, cemerlang dan terbilang!! - memang sporting mereka ini walaupun pangkat mereka tinggi di Jabatan Pertanian




saya tabek mereka ini, walapun bersongkok haji tapi masih mampu bersenam dengan baik




sesi bagaimana untuk bersenam dalam pejabat




aikkk.....sempat urut lagi...




larat tak ni.... fuiyoo....larat.... memang mereka hebat, mereka patut dicontohi




bukan senang hendak menyakinkan orang cerdik pandai ni. Banyak soalan soalan yang bernas yg perlu di jawab. Kalau tidak punya ilmu, jangan la berani nak berdepan dengan mereka



Alhamdulilahh... semua telah selesai. Feedback yang saya terima pun sangat menggalakkan. Insyallah kalau ada rezeki kita berjumpa lagi. Mohon agar Tuan tuan dan Puan puan semua teruskan bersenam dengan cara yang betul dan hargai la tubuh sendiri.

* Terima kaseh saya ucapkan kepada En Sabran dari Kementerian Belia & Sukan Malaysia kerana memperkenalkan saya kepada Puan Ju. Terima kaseh Ju kerana memberi kepercayaan kepada saya . Terima kaseh Rich Learning Sdn Bhd (Puan Maizatul) kerana sudi handle program ini dan jutaan terima kaseh kepada semua peserta yang begitu sporting dan sentiasa menceriakan keadaan. Alahamdulilahh....terima kaseh Allah...

7 comments:

  1. saye da follow.. :)


    - liyana (ILDAS Sabak Bernam)

    ReplyDelete
  2. terima kasih lyly :)
    macam mane kursus d ILDAS tempohari.

    ReplyDelete
  3. sgt sgt best. rase mcm taknak balik.. banyak lg bende nk belajar. tak puas nk bsenam lagi.. tapi puan balik awal sgt..

    ReplyDelete
  4. tu arr...sayang saya tak dapat lama d tempat awak. sebetulnya mau lama lagi akan tetapi saya ada tugasan lain. sya memang Master Trainer jadi sentiasa travel diseluruh Malaysia. Mase d tempat awak tempohari, En Malek dah booking saya siang siang... eheh. Itu pun terpakse berbagi waktu. Insyallah... lain kali boleh join program saye d tempat lain yea Lyly. Saya akan mengajar teknik mendengar muzik di studio d Kinrara pada bulan disember ini. Kalau minat boleh hubungi Pn Maizatul d talian 017 235 7381 utk keterangan lanjut. Selain dari itu..insyallah kalau ade ape ape program singkat, akan saye postkan di blog ini. Terima kasih yea lyly kerana sudi meluangkan masa utk kegiatan sihat :)

    ReplyDelete
  5. seronok dapat kenal n timba ilmu dari pn. hanim and lain lain.. mmg rugi pd yg tak join kursus ni tau.. seronok sgt. apa yg pasti, terpegun dengan stamina puan...

    ReplyDelete
  6. takpe puan, harapnye lepas ni ade kesinambungan utk kursus ni lagi... puan jgn lupee terus update eh.. terpegun dgn stamina puan.

    ReplyDelete
  7. insyallah lyly kalau d jemput sekali lagi sudah tentu saya tidak akan melepaskan peluang untuk tinggal dan berkongsi ilmu dengan lebih lama lagi dengan awak... insyallah.... :)
    terima kasih yea kerana menjalani gaya hidup yang sihat..

    ReplyDelete