Monday, December 14, 2009

Bengkel Senam Cergas 2hb - 4hb Disember 2009

Terkejut saya bilemane Azhani, pegawai Kementerian Belia & Sukan memberitahu saya sebaik saya tiba di Darul Puteri bahawa saya telah diamanahkan sekali lagi untuk mengetuai bengkel Senam Cergas untuk pelancarannya pada 5hb Dis 2009. Malam tu waktu taklimat, En Azhari selaku Pengarah cawangan Kecergasan, telah memperkenalkan barisan trainers yg terlibat dari awal dalam SenamCergas. Tugas sebagai ketua atau koordinator nampak mudah, tapi ianya tidak mudah bagi saya sebab saya dipertanggungjawab untuk memastikan setiap orang yang hadir mesti mahir dalam Senam Cergas sebelum 5hb. Saya hanya diberi 2 hari sahaja untuk melaksanakan tugas ini. Terima kasih saya ucapkan kepada Kementerian Belia & Sukan kerana memberi kepercayaan pada saya.



Pengarah Cawangan Kecergasan, En Azhari semasa memberi taklimat



Alhamdulilahh... semuanya berjalan dengan lancar

Saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada semua yang hadir kerana memberi komitment yang sangat baik

Jurulatih jurulatih kecergasan yang datang dengan sukerela dari seluruh semenanjung

Terharu semasa menyanyikan lagu 'Warisan' semasa rengangan. Kita ada lah warisan bangsa kita

geng dari Johor Baru, Didie dan di belakang tu Edzrey dari Pahang

DAri Perak, Eta

Rohana dari Kemaman begitu aktif sekali

Noie dari Penang

Zila dari Perak, masyallah...tak tau dari mane dia dapat tenaga dia....

Kalau tak silap baju pink tu Roha dari Shah Alam


Baju merah Lyna dari Terengganu


haaa.... ni dia Baby Elle atau name sebenarnya Razif yang mewakili negeri Sabah


latihan bersama mentor dan protege

biaselaa...kami bertiga ni suka bergurau

berdiri dari belakang Edzrey, Azhani (tokey funfair), yours truly dan Azizah
duduk dari kiri : Amoi Josephine, MakWan, Adilla, Saloma, Malek dan Aisyah

mentor & protege : dari kiri Saleh, Redza, Ada, Malek, Adilla dan yours truly


teman sebilik Adilla, Josephine and yours truly. Dua orang ni penakut gile, kalau tido tak boleh tutup lampu. Saya yang merana....uwwaaa....



dengan geng geng utara



pose istimewa bersama Edzrey

jurulatih kecergasan yang memang hebat dan komited

finale sebelum hari pelancaran

bersama Ada Sandha

Geng geng dari Perak. Mereka ni cun melecun...

Saya kurang pasti ini kumpulan dari mana sebab rasanya campur campur ni, ada tu dari Terengganu dan ada dari Johor

diva diva


dihari akhir, semua dah mule jadi tak betui...ehehe...penat kot..mule la bergurau layan penat..tapi yang penting, tugas telah dilaksanakan

Saya ingin berterima kasih kepada barisan mentor dan protege yang bersama sama bekerja keras untuk menjayakan program ini. Thank you guys.....

No comments:

Post a Comment