Tuesday, June 30, 2009

Pelancaran SenamSEni 1 Malaysia bersama YAB Dato seri Najib Tun Abd Razak, Perdana Menteri Malaysia

Saye sungguh terharu bilemana saye telah dipilih untuk lead senamseni 1 malaysia pada tahun ini. Pada tahun lepas pon saye lead bersama Malek dan Saiful tetapi pada waktu itu Datuk Seri Najib masih Timbalan Perdana Menteri. Pada tahun ini sekali lagi saye dipilih dan tak tau kenapa saya agak gementar pada mulanye, mungkin kerana saye berdepan dengan orang terpenting di Malaysia iaitu Perdana Menteri kite. Selepas beberapa minit saye dapat overcome nervousness saye. Tidak dapat saye gambarkan perasaan saye tatkala berdiri dihadapan lebih kurang 11 ribu orang sambil mengetuai satu sessi senaman. It was overwhelming. God is Great, alhamdulilahh..


bergambar bersama pemimpin no 1 negara selepas makan pagi. kami dijemput makan pagi bersama VIP

sape lagi kalau bukan dato Mahathir Lokman sebagai Master of Ceremony di Pelancaran SenamSeni 1 Malaysia
Jurulatih Utama dan Penggubal SenamSeni Malaysia : dari kiri Khalid Mohd Nor, yours truly, Nor Saiful Nizam, Azman Abu Bakar, Adilla Idris dan Abd Malek Abd Majid
bergambar bersama penari penari dari KKJ Negeri Sembilan sebelum berlepas ke Dataran Merdeka pada pukul 6 pagi, 27hb Jun 09. (kami tumpang bas mereka)

bersama anakanda tersayang yg dipaksa turut serta
yours truly, Jumaninor dan Adilla sehabisnya senaman bergambar untuk kenangan
bersama jurulatih senamrobik yg dipilih untuk berdiri bersama kami diatas pentas

3 comments:

  1. akak..mmg best le senamseni nih...berpeluh habis...klau ada lagi..nk join...best sesangat

    ReplyDelete
  2. Sharifah tolong....!tolong....!i hv to handle senam seni kat sekolah i next week sempena pelancaran Bulan Kecergasan peringkat sekolah. Tak pernah kursus senam seni...so tak berapa nak pandai...huhuhu....kalau lah sharifah kat ipoh...kan senang.... :-)

    ReplyDelete
  3. huhu..just cr lagu yg sesuai n teknik2 bersenam ikut step...

    ReplyDelete