Thursday, September 18, 2014

Bengkel Women Fitness Kawasan Setiawangsa

Saya di jemput sebagai penceramah di bengkel tersebut diatas.
 Setelah berbincang dengan pegawai, saya cadangkan untuk mengajar Aqua Aerobic memandangkan lokasi bengkel ini hanya beberapa langkah sahaja dengan Pusat Latihan Paralympic yang terletak d kawasan Kg Pandan
 Tanpa di duga kami mempunyai penyertaan dari Kelantan, Pahang dan kawasan sekitar Selangor dan Kuala Lumpur
 Saya meminta jasa baik anak didik saya Siti Aminah Yusof dari Rawang untuk mengajar aqua aerobic memandangkan lutut saya maseh belum pulih sepenuh selepas operasi tempohari

 Pn Siti Aminah mengendalikan kelas ini dengan baik selagi dan terasa bangga melihat anak didik berjaya

 Peserta pun nampaknye gembira sekali bermain air sambil bersenam.
 Bersama sahabat baik dan Presiden One Nation Fitness Club En Abd Malek Abdul Majid

 Setelah penat bermain air, saya mulakan ceramah pendek saya mengenai kecergasan dan kesihatan.





Sebagai penutup, saya menjemput wakil instruktur dari Kelantan, Pahang, Selangor dan Kuala Lumpur untuk satu sesi senamrobik




 Kami teruja dengan penyertaan seorang adik kecil yang tidak segan segan melakukan senaman.


Alhamdulilah, walaupun bengkel ini singkat dan padat, saya dapati peserta semua sangat teruja dan puas hati. Semuga semua wanita di luar sane tidak mempunyai alasan untuk tidak menjalani hidup yang sihat.
Lihat sahaja peserta peserta ini, walaupun selepas aqua aerobic, mereka maseh mampu lagi melakukan senamrobik
Wanita yang sihat adalah wanita yang bahagia!!
I love u all...!!

No comments:

Post a Comment